Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Komt u even niet uit uw bankzaken?

ABN AMRO Helpt

Dagelijkse bankzaken doen we het liefst zelf. Maar een verandering in uw persoonlijke situatie, zoals een verhuizing, medische aandoening of het verlies van een partner, kan ervoor zorgen dat u er even niet uitkomt. Ook als u weinig ervaring heeft met online bankieren of er meer over wilt weten, helpen we u graag vooruit. 

Hoe werkt het?

Stap 1
Stap 2
Stap 3

Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn

Bel 088 226 26 12. Op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Maak een afspraak

We maken een afspraak voor u met een Hulp bij Bankzaken Adviseur.

De Hulp bij Bankzaken Adviseur neemt contact met u op

De Hulp bij Bankzaken Adviseur belt u op het afgesproken tijdstip.

Stap 1

Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn

Bel 088 226 26 12. Op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Stap 2

Maak een afspraak

We maken een afspraak voor u met een Hulp bij Bankzaken Adviseur.

Stap 3

De Hulp bij Bankzaken Adviseur neemt contact met u op

De Hulp bij Bankzaken Adviseur belt u op het afgesproken tijdstip.

Meer informatie

Wat doet een Hulp bij Bankzaken Adviseur?

Een Hulp bij Bankzaken Adviseur helpt u vooruit als u even niet uit uw bankzaken komt. Bijvoorbeeld omdat u weinig ervaring heeft met online bankieren of er meer over wilt weten. Ook als u extra hulp nodig heeft, omdat u moeite heeft met lezen of als het op dit moment niet lukt door omstandigheden, zoals ziekte, helpen onze adviseurs u graag.
 
Via de Hulp bij Bankzaken Lijn maakt u een afspraak met een Hulp bij Bankzaken Adviseur. Hij of zij belt u op het afgesproken tijdstip en neemt de tijd om u te helpen. Is er meer tijd nodig of lukt het niet om uw vraag telefonisch af te handelen? Dan maakt de Hulp bij Bankzaken Adviseur een afspraak met u via Beeldbankieren of bij u thuis.
Waarmee kunnen ze u helpen?

Onze Hulp bij Bankzaken Adviseurs helpen u met uw dagelijkse bankzaken om tot een oplossing te komen. Bijvoorbeeld:

  • iemand machtigen voor uw betaalrekening, bijvoorbeeld een kind of een ander familielid
  • een extra rekening of betaalpas aanvragen
  • met uitleg over Beeldbankieren, Internet Bankieren of de ABN AMRO app
  • met informatie over een testament of notariële volmacht
Ook voor mantelzorgers en begeleiders

Bent u mantelzorger, begeleider of familie van iemand die extra hulp nodig heeft? Bel ons gerust  en krijg als u dat wilt hulp van een Hulp bij Bankzaken Adviseur.

Kosten

Hulp van een Hulp bij Bankzaken Adviseur is gratis en u bent nergens aan gebonden. 

Meer informatie

Wat doet een Hulp bij Bankzaken Adviseur?

Een Hulp bij Bankzaken Adviseur helpt u vooruit als u even niet uit uw bankzaken komt. Bijvoorbeeld omdat u weinig ervaring heeft met online bankieren of er meer over wilt weten. Ook als u extra hulp nodig heeft, omdat u moeite heeft met lezen of als het op dit moment niet lukt door omstandigheden, zoals ziekte, helpen onze adviseurs u graag.
 
Via de Hulp bij Bankzaken Lijn maakt u een afspraak met een Hulp bij Bankzaken Adviseur. Hij of zij belt u op het afgesproken tijdstip en neemt de tijd om u te helpen. Is er meer tijd nodig of lukt het niet om uw vraag telefonisch af te handelen? Dan maakt de Hulp bij Bankzaken Adviseur een afspraak met u via Beeldbankieren of bij u thuis.

Waarmee kunnen ze u helpen?

Onze Hulp bij Bankzaken Adviseurs helpen u met uw dagelijkse bankzaken om tot een oplossing te komen. Bijvoorbeeld:

  • iemand machtigen voor uw betaalrekening, bijvoorbeeld een kind of een ander familielid
  • een extra rekening of betaalpas aanvragen
  • met uitleg over Beeldbankieren, Internet Bankieren of de ABN AMRO app
  • met informatie over een testament of notariële volmacht

Ook voor mantelzorgers en begeleiders

Bent u mantelzorger, begeleider of familie van iemand die extra hulp nodig heeft? Bel ons gerust  en krijg als u dat wilt hulp van een Hulp bij Bankzaken Adviseur.

Kosten

Hulp van een Hulp bij Bankzaken Adviseur is gratis en u bent nergens aan gebonden. 

Verhalen uit de praktijk

Lees hoe klanten zelf digitaal aan de slag gingen met hun bankzaken met hulp van een Hulp bij Bankzaken Adviseur. En leer meer over de verschillende werkzaamheden in de eigen verhalen van onze Hulp bij Bankzaken Adviseurs.

Ook interessant

Veilig bankieren

We doen er alles aan om u zo veilig mogelijk te laten bankieren. Natuurlijk kunt u zelf ook veel doen. Lees hoe u fraude kunt herkennen en voorkomen.

Meer over veilig bankieren

Starten met online bankieren

Is bankieren via de computer of telefoon voor u niet zo vanzelfsprekend? Met onze instructies en cursussen kunt u in uw eigen tempo leren Internet Bankieren en werken met de ABN AMRO app.

Starten met online bankieren

Bankieren op een manier die bij u past

We vinden het belangrijk dat u zelf uw bankzaken kunt doen. Daarom proberen we bankieren voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. Met bijvoorbeeld handleidingen, uitlegvideo’s en informatie over hoe u iemand anders machtigt om uw bankzaken te regelen.

Komt u er niet uit?

Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn

Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn. Op werkdagen van 8.00 - 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Hulp met de PasPakker

Moeite met het vastpakken van uw betaalpas uit de geldautomaat? De PasPakker maakt het makkelijk.

Beeldbankieren op laptop

We staan voor u klaar

Op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch en via chat. We helpen u graag verder op onze pagina Service en Contact.

Komt u er niet uit?

Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn

Bel de Hulp bij Bankzaken Lijn. Op werkdagen van 8.00 - 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.

Hulp met de PasPakker

Moeite met het vastpakken van uw betaalpas uit de geldautomaat? De PasPakker maakt het makkelijk.

Beeldbankieren op laptop

We staan voor u klaar

Op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch en via chat. We helpen u graag verder op onze pagina Service en Contact.