Is je betaalpas kwijt of gestolen? We begrijpen dat dit vervelend is. Gelukkig kan je snel je betaalpas blokkeren. En meteen een vervangende pas aanvragen in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren.
Lukt inloggen in Internet Bankieren of de app niet? In een paar stappen helpt chatbot Anna je met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. En helpt een medewerker je verder.
Zelf je betaalpas blokkeren in de app of Internet Bankieren is altijd het snelst. Lukt dat niet? Bel ons dan.
Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen'. Kies de juiste betaalpas en tik op blokkeren.
Log in met de QR-code en de ABN AMRO app. Of gebruik een extra pas of de pas van je gezamenlijke rekening om in te loggen.
Zelf je betaalpas blokkeren in de app of Internet Bankieren is altijd het snelst. Lukt dat niet? Bel ons dan.
Met je iPhone, Android-telefoon of smartwatch kun je altijd makkelijk contactloos betalen, zonder betaalpas. Betalen werkt hetzelfde als betalen met je pas. Je houdt je telefoon of smartwatch tegen de betaalautomaat aan.
Betalen of geld opnemen kan ook met een creditcard, ook in het buitenland. Let op: contant geld opnemen met je creditcard kost minimaal € 4,50 per opname.
Het kost € 5 om je betaalpas te vervangen. Lees meer over de kosten van dagelijkse bankzaken.