Kent u Anna al? Anna is onze Als u met ons gaat chatten, praat u eerst met haar. Ze geeft altijd direct antwoord en kan u dag en nacht helpen met veel bankzaken. Komt ze er niet uit? Tijdens onze kan een echte medewerker het gesprek altijd overnemen.
Wat kan ik aan Anna vragen?
Anna kan al veel beantwoorden. En Anna wordt iedere week bijgewerkt met nieuwe informatie!
Wat kan Anna aan mij vragen?
Bent u ingelogd? Dan begint Anna soms uit zichzelf een gesprek met u. Bijvoorbeeld om te vragen of u uw adres wilt controleren.
Wat als Anna me niet kan helpen?
Geen zorgen. Tijdens onze kan een echte medewerker het gesprek altijd overnemen.
Anna kan veel meer dan u denkt
Want als het nodig is, zoekt ze ook naar een adviseur die u kan helpen met vragen over uw hypotheek, beleggingsportfolio, verzekeringen, leenproducten en nog veel meer. Dit kan via chat of Beeldbankieren.
Kunt u niet meer kunt inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?
In een paar stappen kan Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Daarna helpt een van onze medewerkers u verder en kunt u weer snel inloggen.
Anna of onze medewerkers vragen nooit om uw wachtwoorden, (pin)codes of gebruikersnamen. Geef deze ook nooit door. Twijfels? Lees meer over veilig bankieren.
Het woord 'chatbot' is een combinatie van de woorden 'chat' en 'robot'. Een chatbot is een computer die automatisch antwoord geeft op uw vragen. De meeste chatbots leren van de vragen die gesteld worden. Ook onze chatbot Anna. Zo wordt ze steeds slimmer. Iedere week kan ze steeds meer vragen begrijpen en beantwoorden.
Soms weten chatbots het antwoord wel, maar raken ze in de war door de manier waarop een vraag wordt gesteld. Hier een paar tips om met een chatbot te praten:
Stel één vraag tegelijk
Maak een korte zin
Geef niet te veel details.
Weet Anna het antwoord op uw vraag niet? Dan kan een 'echte' medewerker het chatgesprek overnemen. Wist u dat Anna leert van uw vragen? Zo wordt Anna elke dag slimmer en kan zij u bij nóg meer onderwerpen helpen.