Hallo, ik ben chatbot Anna
- Ik geef direct antwoord, dag en nacht
- Je hebt geen wachttijd of telefoonkosten
- Lukt het niet? Dan helpt een medewerker
Ken je Anna al? Anna is onze
Ken je Anna al? Anna is onze
Anna kan al veel
Ben je ingelogd? Dan begint Anna soms uit zichzelf een gesprek met je. Bijvoorbeeld om te vragen of je je adres wilt controleren.
Geen zorgen. Tijdens onze
Want als het nodig is, zoekt ze ook naar een adviseur voor je. Die kan helpen met vragen over je hypotheek, beleggingen, verzekeringen, leningen en nog veel meer. Dit kan via chat of Beeldbankieren.
Kan je niet meer kunt inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?
In een paar stappen kan Anna je helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een van onze medewerkers je verder en kan je weer snel inloggen.
Neemt een medewerker de chat over? Dan vragen we je om in te loggen. Zo zijn het gesprek en je gegevens beveiligd.
Anna of onze medewerkers vragen nooit om je wachtwoorden, (pin)codes of gebruikersnamen. Geef deze ook nooit door. Twijfels? Lees meer over veilig bankieren.