Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Verwijder de e.dentifier software

Bankier je niet zakelijk? Gebruik de e.dentifier dan gewoon los, dus zonder software of usb-kabel. We raden je ook aan om de e.dentifier software te verwijderen. Hieronder lees je hoe je dat doet. Zo voorkom je mogelijke problemen bij het installeren van software-updates.

Gebruik je de e.dentifier met software of usb-kabel?

 

Ja

Lees dan de oplossing hieronder.

Nee

Dan kun je de oplossing op deze pagina overslaan.

Stap 1: Verwijder de e.dentifier software

⁠Windows 10

  • Log eerst uit bij Internet Bankieren.
  • Haal de usb-kabel uit je e.dentifier.
  • Sluit alle schermen van je browser. 
  • Klik op de Windows-toets op je toetsenbord. Dit is de toets met de vier 'raampjes'. 
  • Begin nu het woord 'Programma' te typen. Een zoekbalk verschijnt dan vanzelf.
  • Je ziet in het menu nu 'Programma's installeren of verwijderen' staan. 
  • Klik erop of druk op de Enter-toets.
  • Je ziet nu een lijst met software die op uw computer staat.
  • Klik op 'ABN AMRO E.dentifier Software'.
  • Klik daarna op 'Verwijderen'.

Windows 7

  • Log eerst uit bij Internet Bankieren.
  • Haal de usb-kabel uit je e.dentifier.
  • Sluit alle schermen van je browser. 
  • Klik op de Windows-toets op uw toetsenbord. Dit is de toets met de vier 'raampjes'. 
  • Klik in het menu op 'Configuratiescherm'.
  • Kik nu onder 'Programma's' op 'Programma's installeren of verwijderen'. 
  • Je ziet nu een lijst met software die op uw computer staat.
  • Klik op 'ABN AMRO E.dentifier Software'.
  • Klik daarna op 'Verwijderen'.
  • Log eerst uit bij Internet Bankieren.
  • Haal de usb-kabel uit je e.dentifier.
  • Sluit alle schermen van je browser. 
  • Klik in de balk onderin op de 'Finder'. Dit is het icoon met het wit/blauwe gezichtje.
  • Klik dan op 'Apps' of 'Programma's'.
  • Zoek de map 'ABN AMRO e.dentifier2'.
  • Klik op de map en sleep deze naar de prullenbak.
  • Leeg de prullenbak. 

Stap 2: Kijk of het nu werkt

 

Log opnieuw in in Internet Bankieren

  1. Heb je de software verwijderd?
  2. Log opnieuw in - zonder usb-kabel!
  3. Controleer of het probleem is opgelost