Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Phishing of andere fraude melden

Bent u gemaild, gebeld, ge-sms't of geappt door oplichters? Meld het ons.

Wat te doen met een phishingmail?

  • Klik niet op links of bijlagen in de mail of sms
  • Beantwoord de mail of sms niet
  • Stuur de phishingmail door naar: valse-email@nl.abnamro.com
  • Stuur de valse sms door naar:  097 008 101 095
  • Verwijder de valse e-mail of sms
  • Toch ergens op geklikt? Meld de fraude aan ons
Andere fraude melden

  • Bent u gemaild, gebeld, ge-sms't of geappt door oplichters ?
  • Is er geld van uw rekening gehaald?
  • Is er iets anders gebeurd?
Meld de fraude aan ons, ook als u twijfelt. Bel met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30).
Betaalpas of wearable kwijt

  • Is uw betaalpas gestolen, of bent u 'm verloren?
  • Uw pas opgestuurd naar een oplichter?
  • Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Blokkeer uw betaalpas direct, ook als u twijfelt. Of blokkeer hier uw wearable.
Creditcard kwijt

  • Is uw creditcard gestolen, of bent u 'm verloren?
  • Heeft een oplichter uw creditcard?
  • Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Laat uw creditcard dan direct (tijdelijk) blokkeren, ook als u twijfelt.
Telefoon kwijt

  • Is uw telefoon gestolen, of bent u 'm verloren?
  • Gebruikt u uw toestel niet meer? 
  • Denkt u dat iemand zonder uw toestemming met uw identificatiecode inlogt in Mobiel Bankieren? 

Wat te doen met een phishingmail?

  • Klik niet op links of bijlagen in de mail of sms
  • Beantwoord de mail of sms niet
  • Stuur de phishingmail door naar: valse-email@nl.abnamro.com
  • Stuur de valse sms door naar:  097 008 101 095
  • Verwijder de valse e-mail of sms
  • Toch ergens op geklikt? Meld de fraude aan ons

Andere fraude melden

  • Bent u gemaild, gebeld, ge-sms't of geappt door oplichters ?
  • Is er geld van uw rekening gehaald?
  • Is er iets anders gebeurd?
Meld de fraude aan ons, ook als u twijfelt. Bel met Private Assistance via 020 - 343 43 43 (ma t/m vrij bereikbaar van 08.00 tot 21.00 en za van 9.00 tot 17.30).

Betaalpas of wearable kwijt

  • Is uw betaalpas gestolen, of bent u 'm verloren?
  • Uw pas opgestuurd naar een oplichter?
  • Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Blokkeer uw betaalpas direct, ook als u twijfelt. Of blokkeer hier uw wearable.

Creditcard kwijt

  • Is uw creditcard gestolen, of bent u 'm verloren?
  • Heeft een oplichter uw creditcard?
  • Maakt iemand misbruik van uw gegevens?
Laat uw creditcard dan direct (tijdelijk) blokkeren, ook als u twijfelt.

Telefoon kwijt

  • Is uw telefoon gestolen, of bent u 'm verloren?
  • Gebruikt u uw toestel niet meer? 
  • Denkt u dat iemand zonder uw toestemming met uw identificatiecode inlogt in Mobiel Bankieren? 
Tip