Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Telefoon kwijt of gestolen?

Lees hier wat je kunt doen

Je telefoon kwijtraken: het kan iedereen overkomen. Gelukkig is je ABN AMRO app beveiligd met je identificatiecode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Daar kan dus niet zo snel iemand in. Toch is het verstandig dat je onderstaande stappen volgt.

Wat te doen als je telefoon kwijt is?

  1. Spoor je telefoon op

    Heb je 'Vind mijn telefoon' op je toestel aangezet? Dan zie je waar je telefoon is. Kijk in de handleiding van je telefoon hoe dat werkt.

  2. Laat je telefoonnummer blokkeren

    Kun je je telefoon niet meer vinden? Neem contact op met je  en laat je telefoonnummer blokkeren.

  3. Verwijder je toestelregistratie voor de app

    • Verwijder de toestelregistratie van je verloren telefoon voor de ABN AMRO app via Internet Bankieren. Je kunt hiervoor inloggen met je e.dentifier als je die hebt. Of je kunt de app op een ander toestel downloaden. Dit betekent wel dat je de ABN AMRO app opnieuw moet activeren. Lees hier hoe je dat doet.

    • Heb je geen e.dentifier of andere smartphone of tablet tot je beschikking? Vraag dan een e.dentifier aan. Let op: levering kan 7 werkdagen duren.

    • Gebruik je dezelfde telefoon of tablet samen met iemand anders? Verwijder dan allebei de toestelregistratie.
  4. Heb je een iPhone met Apple Pay?

    Blokkeer dan Apple Pay. Dat kan op 3 manieren:

    1. Via iCloud. Ga naar www.icloud.com en log in met je Apple ID en wachtwoord.
    2. Via een ander Apple-apparaat.
    3. Door de verloren modus van Zoek mijn iPhone te activeren.

    Op Apple Support lees je precies hoe je de kaarten beheert die je aan Apple Pay hebt gekoppeld. Lukt het niet om Apple Pay te blokkeren? Neem dan contact met ons op.

  5. Heb je een Android-telefoon met Google Pay?

    Blokkeer dan Google Pay via  Android Device Manager . Zo blokkeer je gemakkelijk alle functies op afstand. Let op: deze ‘Vind mijn apparaat’-app moet je al vóór het verlies hebben ingeschakeld op je Android-telefoon.

    Lukt het niet om Google Pay via de Android Device Manager te blokkeren? Neem dan contact met ons op.

Wat je misschien nog meer wilt weten

Hulp bij activeren op een nieuwe telefoon

Heb je een nieuwe telefoon? Download en activeer de ABN AMRO app. Dan heb je snel weer toegang tot je bankzaken. We helpen je graag op weg.

Veilig bankieren op je mobiel

Wij doen er alles aan om je veilig te laten bankieren op je mobiel. Maar het is ook belangrijk dat je zelf weet hoe je veilig met je toestel omgaat. Wist je bijvoorbeeld dat openbare wifi onveilig is? Bekijk onze tips over veilig bankieren.

Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om je veilig te laten bankieren. Maar het is net zo belangrijk dat je zelf weet hoe je veilig met je toestel en gegevens omgaat. We helpen je hier graag bij. Daarom geven we je tips voor veilig gebruik van de app.