Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Klant worden

bij ABN AMRO MeesPierson

Maak vrijblijvend een afspraak

  • Een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 500.000
  • Ondernemer en binnen 3 jaar een vermogen van € 500.000
  • Interesse in een (hypothecair) krediet van minimaal € 1mln

Wilt u klant worden?

Wilt u bankieren bij ABN AMRO MeesPierson? Neem dan contact met ons op. We helpen u bij de eerste stappen om klant te worden. We bespreken samen met u uw wensen, behoeften en financiële vraagstukken. Op basis van dit gesprek koppelen we u aan uw private banker. Komt telefonisch contact niet uit? Maak dan een afspraak via het afspraakformulier

Bel ons direct:  +31 (0)20 343 43 33

We staan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 voor u klaar.

Wanneer kan ik klant worden?

Portemonnee
Kantoor
Icoontje bankbiljet

Besteedbaar vermogen

U heeft een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 500.000.

Ondernemer

U bent ondernemer en verwacht binnen nu en drie jaar een vermogen van € 500.000 op te bouwen.

Krediet

Interesse in een (hypothecair) krediet van minimaal € 1mln heeft.
Portemonnee

Besteedbaar vermogen

U heeft een vrij besteedbaar vermogen van minimaal € 500.000.

Kantoor

Ondernemer

U bent ondernemer en verwacht binnen nu en drie jaar een vermogen van € 500.000 op te bouwen.

Icoontje bankbiljet

Krediet

Interesse in een (hypothecair) krediet van minimaal € 1mln heeft.

Zo verloopt het proces om klant te worden

1. Eerste telefonische kennismaking

Nadat u interesse heeft getoond om klant te worden, bellen we u om uw behoefte te inventariseren en onze dienstverlening toe te lichten. U bespreekt samen met ons hoe u contact wilt onderhouden met uw private banker en de assistent private banker. 

Zijn we telefonisch niet beschikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.

2. Bevestiging van uw afspraak

Nadat u met ons heeft gesproken, koppelen we u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen. Denk hierbij aan een private banker die ervaring heeft met de vraagstukken waar u tegen aan loopt in uw specifieke levensfase. Lees meer over private banking voor elke levensfase

Uw private banker of de assistent private banker neemt hierna contact met u op om de eerste afspraak te plannen. 

3. Eerste afspraak met uw private banker

Tijdens de kennismaking met uw private banker vertelt hij of zij u wat er allemaal mogelijk is als klant van ABN AMRO MeesPierson. Ook wordt onze dienstverlening met u afgestemd en bespreekt u de vervolgstappen. Als u wilt, kunt u tijdens dit gesprek ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensstructurering en beleggen.

4. Start Know Your Customer proces

Om u beter te leren kennen, horen we graag uw verhaal, uw historie en wat uw financiële drijfveren zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening goed afstemmen op uw wensen en doelen. Als onderdeel van onze zorgplicht vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen. 

Het Know Your Customer principe stelt dat we als financiële instelling op de hoogte moeten zijn van de herkomst van het vermogen, voordat we een nieuwe klant accepteren. De duur van dit proces is afhankelijk van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.

5. Vervolgstappen

Na de kennismaking met uw private banker gaat u samen met de specialisten van ABN AMRO MeesPierson aan de slag. Maak alvast kennis met onze experts en ontdek hoe zij u kunnen helpen in het realiseren van uw doelen

Zo verloopt het proces om klant te worden

1. Eerste telefonische kennismaking

Nadat u interesse heeft getoond om klant te worden, bellen we u om uw behoefte te inventariseren en onze dienstverlening toe te lichten. U bespreekt samen met ons hoe u contact wilt onderhouden met uw private banker en de assistent private banker. 

Zijn we telefonisch niet beschikbaar, dan staan onze collega's van Private Assistance klaar om uw vragen te beantwoorden.

2. Bevestiging van uw afspraak

Nadat u met ons heeft gesproken, koppelen we u aan een private banker die het beste aansluit bij uw wensen. Denk hierbij aan een private banker die ervaring heeft met de vraagstukken waar u tegen aan loopt in uw specifieke levensfase. Lees meer over private banking voor elke levensfase

Uw private banker of de assistent private banker neemt hierna contact met u op om de eerste afspraak te plannen. 

3. Eerste afspraak met uw private banker

Tijdens de kennismaking met uw private banker vertelt hij of zij u wat er allemaal mogelijk is als klant van ABN AMRO MeesPierson. Ook wordt onze dienstverlening met u afgestemd en bespreekt u de vervolgstappen. Als u wilt, kunt u tijdens dit gesprek ook kennismaken met onze specialisten op het gebied van vermogensstructurering en beleggen.

4. Start Know Your Customer proces

Om u beter te leren kennen, horen we graag uw verhaal, uw historie en wat uw financiële drijfveren zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening goed afstemmen op uw wensen en doelen. Als onderdeel van onze zorgplicht vragen we ook naar de herkomst van uw vermogen. 

Het Know Your Customer principe stelt dat we als financiële instelling op de hoogte moeten zijn van de herkomst van het vermogen, voordat we een nieuwe klant accepteren. De duur van dit proces is afhankelijk van uw financiële situatie. Uw private banker houdt u gedurende het proces op de hoogte van de status.

5. Vervolgstappen

Na de kennismaking met uw private banker gaat u samen met de specialisten van ABN AMRO MeesPierson aan de slag. Maak alvast kennis met onze experts en ontdek hoe zij u kunnen helpen in het realiseren van uw doelen

In gesprek over uw wensen en doelen?

Bel mij terug

Laat uw gegevens achter en we bellen u binnen twee werkdagen terug.

In gesprek over Private Banking

We staan op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur direct voor u klaar om van gedachten te wisselen.