Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Internet Bankieren Zakelijk en ABN AMRO app

Inloggen lukt niet

Inloggen lukt niet

Dit kan verschillende oorzaken hebben. We hebben de meest voorkomende problemen voor je op een rijtje gezet.

Je betaalpas is nog niet geactiveerd

Het komt regelmatig voor dat klanten proberen in te loggen met een betaalpas die nog niet is geactiveerd. Heb je net een nieuwe betaalpas ontvangen? Activeer deze dan eerst.

Zie je een foutmelding op de e.dentifier?

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Alle mogelijke foutmeldingen en oplossingen hebben we gebundeld.

Het scherm verschijnt niet of ziet er raar uit

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Vaak is een verouderde browser de oorzaak. Probeer een andere browser en log opnieuw in. Deze browsers kun je gebruiken voor Internet Bankieren:

  • Google Chrome: alleen de laatste twee versies
  • Safari: versie 9 en hoger
  • Microsoft Edge: alleen de laatste twee versies
  • Mozilla Firefox: alleen de laatste twee versies

Zo kun je de browser updaten

  • Google Chrome: Google legt duidelijk uit hoe je Chrome kunt updaten via de supportpagina.
  • Safari: deze kun je updaten via de App Store die standaard op je Mac zit. Bekijk de korte instructie van Apple.
  • Microsoft Edge: Microsoft Edge wordt automatisch vernieuwd via een Windows Update. Gebruik je een besturingssysteem die ouder is dan Windows 10? Dan adviseren we om niet de standaardbrowser Internet Explorer te gebruiken maar Google Chrome of Mozilla Firefox.
  • Mozilla Firefox: werk Firefox bij door drie eenvoudige stappen te volgen. Bekijk de stappen.

Inloggen lukt niet

Dit kan verschillende oorzaken hebben. We hebben de meest voorkomende problemen voor je op een rijtje gezet.

Je betaalpas is nog niet geactiveerd

Het komt regelmatig voor dat klanten proberen in te loggen met een betaalpas die nog niet is geactiveerd. Heb je net een nieuwe betaalpas ontvangen? Activeer deze dan eerst.

Zie je een foutmelding op de e.dentifier?

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Alle mogelijke foutmeldingen en oplossingen hebben we gebundeld.

Het scherm verschijnt niet of ziet er raar uit

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Vaak is een verouderde browser de oorzaak. Probeer een andere browser en log opnieuw in. Deze browsers kun je gebruiken voor Internet Bankieren:

  • Google Chrome: alleen de laatste twee versies
  • Safari: versie 9 en hoger
  • Microsoft Edge: alleen de laatste twee versies
  • Mozilla Firefox: alleen de laatste twee versies

Zo kun je de browser updaten

  • Google Chrome: Google legt duidelijk uit hoe je Chrome kunt updaten via de supportpagina.
  • Safari: deze kun je updaten via de App Store die standaard op je Mac zit. Bekijk de korte instructie van Apple.
  • Microsoft Edge: Microsoft Edge wordt automatisch vernieuwd via een Windows Update. Gebruik je een besturingssysteem die ouder is dan Windows 10? Dan adviseren we om niet de standaardbrowser Internet Explorer te gebruiken maar Google Chrome of Mozilla Firefox.
  • Mozilla Firefox: werk Firefox bij door drie eenvoudige stappen te volgen. Bekijk de stappen.

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.