Javascript is required

Service en contact

Waar kunnen we je mee vooruit helpen?

Zakelijke betaalpas deblokkeren

Betaalpas deblokkeren

Heb je de pas weer teruggevonden? Dan kun je de pas op verschillende manieren deblokkeren.

Zakelijke pas deblokkeren in de app

Heb je de ABN AMRO app? Dan is dat de snelste manier om je pas te deblokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Deblokkeren'.

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Zakelijke pas deblokkeren in Internet Bankieren Zakelijk

Je kunt je betaalpas ook deblokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Deblokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met de e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig.

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst?

Je betaalpas wordt automatisch geblokkeerd als je 3 keer een verkeerde pincode intoetst. Hoe je dat doet kan verschillen. 

Kom je er niet uit?

Heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Of ben je in het buitenland? Neem dan contact met ons op.

Betaalpas deblokkeren

Heb je de pas weer teruggevonden? Dan kun je de pas op verschillende manieren deblokkeren.

Zakelijke pas deblokkeren in de app

Heb je de ABN AMRO app? Dan is dat de snelste manier om je pas te deblokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Deblokkeren'.

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Zakelijke pas deblokkeren in Internet Bankieren Zakelijk

Je kunt je betaalpas ook deblokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Deblokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met de e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig.

Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde

Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst?

Je betaalpas wordt automatisch geblokkeerd als je 3 keer een verkeerde pincode intoetst. Hoe je dat doet kan verschillen. 

Kom je er niet uit?

Heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Of ben je in het buitenland? Neem dan contact met ons op.

Hulp nodig?

Chat

Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. 
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel onze klantenservice

Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.