Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Zakelijke betaalpas deblokkeren
Betaalpas deblokkeren
Heb je de pas weer teruggevonden? Dan kun je de pas op verschillende manieren deblokkeren.
Zakelijke pas deblokkeren in de app
Heb je de ABN AMRO app? Dan is dat de snelste manier om je pas te deblokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Deblokkeren'.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Zakelijke pas deblokkeren in Internet Bankieren Zakelijk
Je kunt je betaalpas ook deblokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Deblokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met de e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst?
Je betaalpas wordt automatisch geblokkeerd als je 3 keer een verkeerde pincode intoetst. Hoe je dat doet kan verschillen.
- Zo deblokkeer je de pas als je 3 keer de verkeerde pincode intoetste tijdens een betaling.
- Zo deblokkeer je de pas als je 3 keer de verkeerde pincode intoetste tijdens geld opnemen.
- Zo deblokkeer je de pas als je 3 keer de verkeerde pincode intoetste op je e.dentifier.
Kom je er niet uit?
Heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Of ben je in het buitenland? Neem dan contact met ons op.
Betaalpas deblokkeren
Heb je de pas weer teruggevonden? Dan kun je de pas op verschillende manieren deblokkeren.
Zakelijke pas deblokkeren in de app
Heb je de ABN AMRO app? Dan is dat de snelste manier om je pas te deblokkeren. Open de app en kies in de balk bovenin 'Passen' > Selecteer je betaalpas en tik op 'Deblokkeren'.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Zakelijke pas deblokkeren in Internet Bankieren Zakelijk
Je kunt je betaalpas ook deblokkeren via Internet Bankieren. Klik op de knop hieronder en log in. Selecteer je betaalpas en kies 'Deblokkeren'. Als je een extra betaalpas hebt, kun je met de e.dentifier inloggen. Heb je geen extra pas meer? Dan kun je inloggen via de QR-code in je ABN AMRO app. Je hebt dan geen e.dentifier of betaalpas nodig.
Dit is alleen mogelijk door de rekeninghouder en gemachtigde
Pincode 3 keer verkeerd ingetoetst?
Je betaalpas wordt automatisch geblokkeerd als je 3 keer een verkeerde pincode intoetst. Hoe je dat doet kan verschillen.
- Zo deblokkeer je de pas als je 3 keer de verkeerde pincode intoetste tijdens een betaling.
- Zo deblokkeer je de pas als je 3 keer de verkeerde pincode intoetste tijdens geld opnemen.
- Zo deblokkeer je de pas als je 3 keer de verkeerde pincode intoetste op je e.dentifier.
Kom je er niet uit?
Heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Of ben je in het buitenland? Neem dan contact met ons op.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd