Chat met chatbot Anna.
Komt ze er niet uit?
Service en contact
Waar kunnen we je mee vooruit helpen?
Je bedrijf staat ingeschreven bij de KVK
Je zakelijke adres wijzigen
- Geef je nieuwe adres door bij de KVK. Wij nemen deze gegevens automatisch over binnen 10 werkdagen. Zodra je adres bij ons is gewijzigd, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per bankmail.
- Geef aan ons door op welk adres je post van ABN AMRO wilt ontvangen. Wijzig je postadres in Internet Bankieren Zakelijk.
Let op: log altijd in met je zakelijke betaalpas.
Op de website van de KVK zie je twee opties:
- Bezoekadres: dit is het officiële adres van je bedrijf. Wijzig deze na een verhuizing.
- Postadres: het adres waar de post voor je onderneming bezorgd mag worden. Dit adres mag afwijken van je bezoekadres. Maar kan ook hetzelfde zijn.
Controleer na 10 werkdagen of de wijziging goed bij ons is verwerkt. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met je adviseur, of verander zelf je adres door in te loggen met je zakelijke pas in Internet Bankieren of de app.
Heb je geen toegang tot Internet Bankieren Zakelijk? Neem dan contact met ons op.
Je zakelijke adres wijzigen
- Geef je nieuwe adres door bij de KVK. Wij nemen deze gegevens automatisch over binnen 10 werkdagen. Zodra je adres bij ons is gewijzigd, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per bankmail.
- Geef aan ons door op welk adres je post van ABN AMRO wilt ontvangen. Wijzig je postadres in Internet Bankieren Zakelijk.
Let op: log altijd in met je zakelijke betaalpas.
Op de website van de KVK zie je twee opties:
- Bezoekadres: dit is het officiële adres van je bedrijf. Wijzig deze na een verhuizing.
- Postadres: het adres waar de post voor je onderneming bezorgd mag worden. Dit adres mag afwijken van je bezoekadres. Maar kan ook hetzelfde zijn.
Controleer na 10 werkdagen of de wijziging goed bij ons is verwerkt. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met je adviseur, of verander zelf je adres door in te loggen met je zakelijke pas in Internet Bankieren of de app.
Heb je geen toegang tot Internet Bankieren Zakelijk? Neem dan contact met ons op.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is.
Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel onze klantenservice
Bekijk de telefoonnummers en onze openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd