Heeft u de klachtenprocedure van ABN AMRO doorlopen en bent u niet tevreden over de uitkomst? Bekijk bij welke geschillenorganisatie u uw klacht kunt voorleggen. Kunt u uw klacht nergens kwijt? Dan kunt u altijd naar de rechter gaan.
Organisaties met een financiering die vallen onder de Gedragscode Kleinzakelijke Financiering kunnen een klacht melden bij het
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 33 38 999
www.kifid.nl
(Voor consumenten en kleinzakelijke ondernemers)
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
070 - 31 05 310
www.degeschillencommissie.nl
(voor bedrijven en instellingen)
Postbus 75684
1070 AR Amsterdam
www.reclamecode.nl
(voor personen, bedrijven en instellingen)
Postbus 6080
4000 HB Tiel
0900 - 257 84 35
www.bkr.nl
(voor personen, bedrijven en instellingen)
Bekijk dan hier of u de klacht bij het Kifid of een andere geschillenorganisatie voor consumenten kunt melden.