Wil je snel en veilig aan de slag met Internet Bankieren? Bekijk welke besturingssystemen en browsers je daarvoor kunt gebruiken.
We zorgen ervoor dat onze website veilig is. Wil je veilig internetbankieren of iDEAL gebruiken? We hebben een lijst voor je gemaakt onderaan de pagina. Hierop staan de beste besturingssystemen en browsers. Gebruik altijd de nieuwste versies hiervan.
We raden aan om altijd de nieuwste browser te gebruiken. Zo krijg je beveiligingsupdates en servicepacks. Update je browser of kies een andere browser.
Heb je je Mac bijgewerkt naar OS X Yosemite? En gebruik je de e.dentifier met een usb-kabel? Download en installeer dan de e.dentifier2 software opnieuw. Herstart je Mac na de installatie. Daarna kun je weer inloggen met de usb-kabel.
Gebruik je de Internet Explorer app op Windows 8 of hoger? Dan kun je niet inloggen met de e.dentifier2. Start de browser via je bureaublad voor toegang. Met Windows RT kun je helemaal niet gekoppeld inloggen.
De minimale resolutie voor Internet Bankieren is 800 bij 600 pixels. We raden 1024 bij 768 pixels aan. Deze resolutie is ook nodig voor Mijn Dealingroom.
Voor een optimale weergave van Internet Bankieren voor Windows Vista, 7 of 8 kies je het 'Classic' thema. Voor Apple-computers selecteer je 'Beeldscherm' op het bureaublad.
Er zijn diverse besturingssystemen en browsers in omloop. Wij kunnen helaas geen ondersteuning bieden voor systemen en browsers zoals Linux, Opera, of verouderde Windows-versies. Je kunt ze meestal wel gewoon gebruiken.
Heb je vragen over de werking van Internet Bankieren op je systeem? Neem dan gerust contact met ons op via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).
Internet Bankieren op onze site werkt alleen als je het gebruik van cookies toestaat. Is je browser ingesteld dat cookies niet worden geaccepteerd, dan moet je voor Internet Bankieren een uitzondering maken. Raadpleeg hiervoor de helpfunctie van je browser.
Voor Mijn Dealingroom adviseren wij altijd de laatste Java-versie te gebruiken en het gebruik van breedbandverbinding (ADSL/Kabel). Weet je niet of Java op je computer is geïnstalleerd of dat je computer juist is verbonden? Test dit via de testlink. Je krijgt dan een scherm waarin een aantal tests uitgevoerd worden. Krijg je een foutmelding, neem dan contact op met de Mijn Dealingroom Servicedesk via 0900 - 92 15 (gebruikelijke belkosten).
Is je computer en internetverbinding goed beveiligd? En waar moet je verder op letten als je gaat internetbankieren? Wij hebben een aantal tips voor veilig bankieren op een rijtje gezet.