Heb je contact gehad over een aanvraag of wijziging? Dan hebben we soms je ondertekening nodig. Ben je klant bij ABN AMRO? Dan kun je thuis je ondertekening afronden. Dit doe je via een signeertaak in je takenlijst in Internet Bankieren. Volg de stappen hieronder om je digitale ondertekening veilig, eenvoudig en snel te regelen.
Er staat een signeertaak voor je klaar in je Takenlijst. Dit kun je zien aan het gele bolletje bij 'Takenlijst'. Ga naar de takenlijst door hierop de klikken.
Let op: Moeten er meerdere personen ondertekenen? Dat kan helaas niet in één keer. Zorg ervoor dat iedereen de stappen in zijn eigen Internet Bankieren omgeving afrondt.
In de takenlijst staan alle openstaande taken voor je klaar. Soms moet je meerdere aanvragen of wijzigen ondertekenen. In dit voorbeeld staat er één signeertaak voor je klaar.
Voordat je jouw aanvraag of wijziging ondertekent, download en bekijk de bijbehorende documenten.
Nu kun je het document digitaal ondertekenen. Dit kan je op twee manieren doen.
Zodra je de documenten hebt ondertekend, kom je terug in de takenlijst. De takenlijst is leeg als het ondertekenen is voltooid. Moet je nog andere aanvragen of wijzigingen ondertekenen? Dan vind je ze nog hier. Begin dan weer bij Stap 2.