Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

E.dentifier zakelijk

Veilig inloggen en betalen

Met de e.dentifier kun je inloggen in Internet Bankieren Zakelijk en Access Online. Ook bevestig je met de e.dentifier je opdrachten, bijvoorbeeld een betaalopdracht of een batchbetaling. Wel wordt er steeds vaker gekozen voor inloggen met de ABN AMRO app. De app kun je namelijk steeds updaten naar een nieuwe versie met de nieuwste beveiliging. Lees meer over inloggen met de app.

Zo log je in met de e.dentifier

Log in in Internet Bankieren

Klik rechtsboven in je scherm op de gele button en selecteer de e.dentifier.

E.dentifier

Steek je betaalpas in de e.dentifier.

Volg de stappen

Je volgt nu de instructies in het scherm.

Inloggen met de ABN AMRO App

Wist je dat je ook kunt inloggen met de app van ABN AMRO? Deze methode vervangt in de toekomst de e.dentifier. Inloggen met de app is snel en veilig!

E.dentifier aanvragen of niet?

Wist je dat je ook kunt inloggen met de ABN AMRO app? Deze methode vervangt in de toekomst de e.dentifier. De app is een snellere én veilige manier om in te loggen in Internet Bankieren.

E.dentifier aanvragen

Ik heb geen zakelijk internet bankieren

Ik heb zakelijk internet bankieren

Kunt u inloggen in Internet Bankieren?

Dan hoeft u minder gegevens zelf in te vullen.

Vrouw richt mobiele telefoon op de QR-code op het inlogscherm van Internet Bankieren.

Log in met QR-code

Misschien is het even wennen; inloggen in Internet Bankieren met de ABN AMRO app op je telefoon. Dat gaat makkelijk en is veilig. Je opent de app en scant de QR-code op je pc of laptop. Verder blijf je Internet Bankieren zoals je gewend bent, alleen het inloggen en bevestigen van opdrachten gaat anders. Ontdek hoe inloggen met de ABN AMRO app werkt.

Veelgestelde vragen over de e.dentifier

De melding: PIN BLOCKED betekent dat de chip op je pas is geblokkeerd. Je deblokkeert de chip als je bij een pinautomaat pint of je saldo opvraagt. Dit kan ook in het buitenland.

Neem contact met ons op om een nieuwe pincode aan te vragen.

Je krijgt deze waarschuwing als je nog één kans hebt om de juiste pincode in te voeren. Als dit niet lukt krijg je de melding PIN BLOCKED. Je deblokkeert de chip als je bij een geldautomaat pint of je saldo opvraagt. Dit kan ook in het buitenland.

Controleer of je de juiste gegevens hebt ingevuld in het inlogscherm:

  • Hoort het rekeningnummer bij het pasnummer?
  • Gebruik je de betaalpas van het ingevulde rekeningnummer?
  • Heb je toegang tot Internet Bankieren met het ingevulde rekeningnummer en pasnummer?

Verschijnt na controle nog steeds de melding? Neem dan contact op met Client Service. Onze collega's gaan voor je na waarom je niet kunt inloggen met de ingevoerde gegevens.

Foutmeldingen die beginnen met 'MESSAGE_SEC' of 'MESSAGE_WEB' (gevolgd door een nummer) verschijnen als er technische problemen zijn binnen Internet Bankieren of Access Online. De melding verschijnt meestal bij het inloggen of bij het verzenden van een opdracht. Probeer op een later tijdstip nogmaals in te loggen. Je kunt in je rekeningoverzicht zien of eventuele betaalopdrachten zijn uitgevoerd.

Je hebt waarschijnlijk een verkeerde code ingevuld. Druk op 'OK' op je e.dentifier. Doorloop alle stappen opnieuw met de nieuwe code.

Het kan zijn dat je betaalpas niet goed in de e.dentifier zit. Er kan ook vuil in de invoergleuf van de e.dentifier zitten. Schoonblazen kan helpen. Wrijf ook de chip van je betaalpas voorzichtig schoon. Helpt dit allemaal niet? Dan is je pas waarschijnlijk defect. Controleer de betaalpas eventueel bij een ABN AMRO bankkantoor of vraag direct een vervangende pas aan.

  • Heb je een vervangende pas aangevraagd? Dan vervalt de oude betaalpas zodra je de nieuwe (vervangende) betaalpas activeert.
  • Wil je tijdens de aanvraagperiode voor de nieuwe pas nog over je oude pas beschikken? Geef dit dan aan bij de aanvraag op het kantoor, of telefonisch via Client Service.

Deze melding geeft aan dat de batterij bijna leeg is. Als je op C of op OK drukt, verschijnt de melding CONTACT BANK. Leen een e.dentifier van iemand anders, of gebruik de app van ABN AMRO om in te loggen. 

Vraag indien nodig online een vervangende e.dentifier aan. Je ontvangt de vervangende e.dentifier binnen een week.