Heeft u vanaf 2001 gebruikgemaakt van een doorlopend consumptief krediet met variabele rente? Dan krijgt u mogelijk compensatie. Klanten die in aanmerking komen, krijgen van ons automatisch bericht. U hoeft geen contact met ons op te nemen. Bent u geen klant meer? Of eindigde uw krediet tussen 2001 en 2005? Dan kunt zich aanmelden voor mogelijke compensatie. Lees hieronder meer over de compensatieregeling. Op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen? Schrijf u in voor onze e-mail updates.
Heeft u een doorlopend consumptief krediet met een variabele rente? Dan komt u mogelijk in aanmerking voor compensatie. Het verschil tussen wat u heeft betaald en had moeten betalen tellen we, maand voor maand, bij elkaar op. Is dit € 50 of meer? Dan krijgt u compensatie.
We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te informeren. Vanaf 2022 benaderen we klanten met een Flexibel Krediet. Voor Flexibel Hypotheek Krediet wachten we nog op de uitkomst van een lopende procedure bij het Kifid. Hierdoor kunnen we nog niet aangeven hoelang het duurt voordat u van ons hoort. Voor Privélimiet Plus en Studentenlimiet willen we beginnen met compenseren in 2023. Bent u geen klant meer bij ons? Of eindigde uw krediet tussen 2001 en 2005? Dan kunt u zich aanmelden voor de compensatieregeling.
Heeft u een doorlopend consumptief krediet met een variabele rente? Dan komt u mogelijk in aanmerking voor compensatie. Het verschil tussen wat u heeft betaald en had moeten betalen tellen we, maand voor maand, bij elkaar op. Is dit € 50 of meer? Dan krijgt u compensatie.
We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te informeren. Vanaf 2022 benaderen we klanten met een Flexibel Krediet. Voor Flexibel Hypotheek Krediet wachten we nog op de uitkomst van een lopende procedure bij het Kifid. Hierdoor kunnen we nog niet aangeven hoelang het duurt voordat u van ons hoort. Voor Privélimiet Plus en Studentenlimiet willen we beginnen met compenseren in 2023. Bent u geen klant meer bij ons? Of eindigde uw krediet tussen 2001 en 2005? Dan kunt u zich aanmelden voor de compensatieregeling.
De berekening van de compensaties is ingewikkeld en kost tijd, want die is voor elke klant uniek. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te informeren. Komt u in aanmerking voor compensatie en bent u aan de beurt? Dan krijgt u automatisch bericht via Internet Bankieren, de ABN AMRO app of brief. U hoeft zelf nu niets te doen.