Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Zo gebruiken we jouw persoonsgegevens

We gebruiken je persoonlijke gegevens om bankieren voor jou gemakkelijker te maken. Bijvoorbeeld om onze communicatie op jouw situatie af te stemmen. Benieuwd hoe we dit doen? Bekijk de voorbeelden. 

We denken met je mee

Stel: je hebt een mooie reis door Afrika gemaakt. Dan heb je je betaalpas waarschijnlijk op ‘Werelddekking’ gezet. Eenmaal terug in Nederland is het verstandig om je pas weer op ‘Europadekking’ te zetten. Het risico dat je betaalpas misbruikt wordt door criminelen, is dan kleiner. Ben je dat vergeten? Geen probleem. Dan sturen we je een reminder. 
 
Maar hoe weten we nou dat je weer in Nederland bent? Vanaf het moment dat je de ‘Werelddekking’ op je pas aanzet, checken wij of je in Nederland met je pas betaalt. Doet je dit meerdere keren in twee weken tijd? Dan gaan we ervan uit dat je weer terug bent van je reis buiten Europa.  

Een gepersonaliseerde nieuwsbrief

We willen je graag op de hoogte houden van producten en diensten die voor jou relevant kunnen zijn. Daarom stemmen we onze nieuwsbrieven zoveel mogelijk op jouw situatie af. Om dit te kunnen doen, gebruiken we jouw gegevens. We kijken bijvoorbeeld naar de producten die je bij ons afneemt en je leeftijd. Maar we kunnen ook gebruikmaken van de volgende gegevens:  
 
  • Je klikgedrag op abnamro.nl, als je daar toestemming voor geeft 
  • Je gezinssamenstelling  
  • Je gebruik van Internet Bankieren, de ABN AMRO app of een van onze andere apps 

Aanbiedingen die bij je passen

Sommige veranderingen in je leven hebben invloed op je betaalpakket. Bijvoorbeeld omdat je afgestudeerd bent en inmiddels een vaste baan hebt. We willen je de producten bieden die bij jou passen. Daarom benaderen we je als we merken dat je misschien behoefte hebt aan een ander betaalpakket of andere producten. Daarvoor kijken we bijvoorbeeld  naar de volgende gegevens:

  • Of je een Studentenrekening heeft 
  • Welke producten je nog meer bij ons hebt