Als je klant bij ons bent, sturen wij je productberichten en serviceberichten. Deze berichten ontvang je altijd. Wij sturen je ook graag relevante tips en aanbiedingen. Heb je hier geen behoefte aan? Je kunt eenvoudig aangeven dat je geen tips en aanbiedingen wilt ontvangen.
Wij denken graag met je mee. Dit betekent ook dat wij relevant willen zijn. Je geeft zelf aan of wij je gepersonaliseerde tips en aanbiedingen mogen sturen op basis van individuele transactiegegevens. Dat doen wij alleen met jouw toestemming. Om je tips en aanbiedingen te kunnen sturen, kunnen we gebruik maken van verschillende bronnen:
Wij gaan via onze eigen communicatiekanalen, zoals onze chatbot en social mediakanalen, in gesprek met klanten en bezoekers van onze websites over onze organisatie, producten en/of diensten. Dit doen wij om nuttige en relevante informatie te bieden en/of vragen te beantwoorden. We gebruiken de social mediakanalen WhatsApp, Meta, LinkedIn, X (voorheen Twitter), Snapchat, TikTok en Pinterest. Daarnaast beantwoorden wij individuele, relevante vragen en opmerkingen van andere deelnemers. Wij gebruiken social mediakanalen voor marketingdoeleinden. Voor meer informatie over het gebruik van cookies, vergelijkbare technieken en jouw instellingen kun je ons Cookiestatement raadplegen.