Dat vinden we jammer. We zoeken graag samen naar een oplossing. Laat ons via het klachtenformulier weten wat er mis is, dan gaan we direct met uw klacht aan de slag. U moet eerst inloggen om uw klacht in te dienen.
Tip: typ uw klacht eerst uit in een tekstdocument. Bent u klaar? Kopieer dan uw tekst. Open daarna het klachtenformulier en plak uw tekst erin. Zo voorkomt u dat u automatisch wordt uitgelogd na 5 minuten.
U kunt uw klacht ook telefonisch indienen. Als u ons belt via de app kunnen we u sneller helpen. Bereikbaar op:
Of neem contact op via 0900 – 0024 of via +31 10 241 17 20 vanuit het buitenland. Een van onze medewerkers staat u dan te woord.
Als we uw klacht niet direct kunnen oplossen dan gaat ons team van klachtenexperts met uw klacht aan de slag. U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging met:
Heeft u 8 weken na indiening van de klacht of 6 weken na onze ontvangstbevestiging geen inhoudelijke reactie op de klacht ontvangen? Dan kunt u uw klacht binnen 1 jaar nadat u de klacht officieel gemeld heeft voorleggen aan het
U kunt dan bij ons in beroep gaan. Stuur ons dan een brief, waarin u ons vraagt om uw klacht nog een keer te beoordelen:
Wordt uw klacht niet herzien? Dan kunt u het Kifid inschakelen. Lees hoe u dit doet en wat er dan verder gebeurt.